Dan före dan tankar

 Tider, minnenoch bilder dyker upp gång på gång, plus att jag har min lilla känsliga period. Allt ihop det gör att jag skulle kunna falla ihop och gråta hur mycket som helst. Är så mycket som har hänt i livet, som jag tycker aldrig borde ha fått ske. Men allt händer på grund av en mening, det tror jag.
Sen hoppas jag bara att flertalet av de underbara människor människor som jag funnit och tappat bort under livets gång, att vi hittar tillbaka till varandra.
Men det beror ju förstås helt och hållet på hur man själv kämpar för det.

Imorgon är det julafton, tror det också är en anledning till att jag börjar fundera på saker som har hänt i livet. Men det är bra att ha sina små funderingar ibland det mår man bra av. Rensa skallen lite. 

Förövrigt så har jag  tusen tankar i luften samtidigt. Jag vill ha en hoppe häst, jag vill bygga stall, jag vill flytta till lägenhet, jag vill fara utomlands och bli brun, jag vill fara till österrike på praktik, jag vill ha ett föl, jag måste fixa en balklänning, jag måste engaera mig bättre i körkortet efter jul, jag måste fundera på vad jag ska göra efter skolan, jag vill ha världens mysigaste pojkvän, som jag kan må bra med, jag vill att min mörkerdepression ska gå över. Jag vill få tillbaka kontakten med min barndomskamrat hanna. jag vill få tillbaka orken.  Jag sa köpa tränings kort på nautilus efter jul.

Det sistnämnda med Nautilus, tror jag blir jättebra. För jag vet hur jag jäkla bra jag mår när jag får träna. Nu har jag inte tränat kontinuerligt på säkert 1- 1/2 år. Om man bortser från ridningen. Men något mer jag måste jobba på är självförtroendet, och det var också mycket bättre när jag tränade. Så det blir nog bra med det.  En bra investering.

Nä nu ska jag se på teve lite denna uppesittarkväll.

God jul alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0