Studera i framtiden



Klockan är 00.10 och jag är lycklig. Min hjärna har fått igång tänket igen.

Nu har jag börjat spåna på vad jag skulle kunna tänkas plugga till, och faktiskt finns det ganska mycket jag tycker verkar roligt.
Ska ta och göra Högskoleprovet till våren, så har jag det gjort. Sen finns väl risken att jag måste läsa vissa ämnen innan jag kan hoppa på någon linje. Grans gav mig väl inte alltför mkt på den fronten, även om det var riktigt roliga år, som jag inte vill ha ogjorda.
 Men ska ta och ta tag i livet iallafall! Eller iallafall förändra lite, jag gillar inte att fastna i samma alltför länge. Blir ju knäpp tillslut. Älskar att lära mig nya saker och förändringar.

Men det blir nog bra med det.

Kommentarer
Postat av: marie

weeee, plugga :)

2010-01-14 @ 14:41:09
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0