Kaffe i natten.



Kors, jag blev sugen på att blogga.

Var ju sisådär 1 månad sedan, tror jag.

Har inte hänt alldeles för mkt i mitt liv. Jag jobbar mestadels, rider ibland. Umgås med nära och kära.

Vaknade iallafall idag runt 08 hur pigg som helst. Hade inga planer för dagen förutom jobb klockan 22. Så fick ett ryck, ringde Paulina. Sedan bar det av till Grans. Hälsade på att alla lärare, försökte få tag i ett förlorat CV och  såg på en hopplektion bland annat. Var riktigt trevligt! Men skolan var inte riktigt sig lik. Typ down.. inte så konstigt iofs vi är ju inte kvar där. Mitt CV gick dessvärre inte att få tag i dom makuleras tydligen efter 1 år. Har gått ca 1,5 nu. Så har varit lite halvseg.. Blir att skriva ett nytt helt enkelt.

Nu ska här jobbas hela helgen. förhoppningsvis lite annat roligt ska rymmas ska också!

Ha det bra så hörs vi!

Puss och Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0