Tänk vad fort det går att förstöra någons dag.


Men en sak vet jag och det är att jag vill därifrån så fort det bara går..
Helveteskärring!

Har inte människor förstått att man inte ska göra illa andra.
Iallfall behandla alla lika?
Men det är du som mår dåligt ,synd att det fick påverka min dag som annars var bra.

Men nu ska jag bara göra precis det jag behöver, thats it.

Gårdagen var iallafall en bra dag. Jackie kom från Piteå och vi hade en riktigt trevlig dag. Shoppade och brände lite pengar..
saknar tiderna i Piteå!

Nu inväntar jag i princip att jag ska börja jobba. Har två nätter att se framemot...

Kommentarer
Postat av: jackie

grr vem är du nu arg på?? haha hade skitkul igår, vi får ta och göra om det någon dag;) självklart ska en festkväll bli till;D

2009-05-07 @ 19:25:30
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha vart jobbar du? :)

Nej hvva vad tråkigt, dom killarna har ju som alltid varit med..

Jaha, vem är det som har den hästen, någon man vet?

Jo precis det är hos Benita och hon har inte sådär jätte bra med hästar just nu tycker jag, det är några få som är roliga att rida, hon skulle behöva någon ny! Men det är bara haka på någon gång om du vill, hade varit jätte roligt :)

2009-05-08 @ 00:30:26
URL: http://emmanorberg.blogg.se/
Postat av: jackie

haha ok;) Jag hmm haha jo det var på anni och mamma, grr haha!!

Jo men gör det hade varit jättekul;)

2009-05-08 @ 12:32:23
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0