Natt nummer två



Jag har ont armarna, har nämligen börjat med lite armhävningar situps etc. Mina armar är nog dom mest otränade man kan hitta för tillfället,  känner att det är jobbigt att hålla upp dom, jobbigt att knappra på tangenterna. Endast efter att gjort armhävningar tre dagar i sträck. Det är fan inte bra, jag har ju varit stark en gång i tiden.
Så ska jobba på det, dock kanske dom måste få vila någon dag, så att dom inte blir jättetrötta och slutar att bygga upp och istället bryter ned. Nåja blir nog bra.

Idag är det endast 29 dagar kvar till resan, jag räknar ned sakta men säkert. Men egentligen längtar jag väl inte så mkt till själva resan. Mest längtar jag efter att få vara ledig. Att slippa alla måsten, att bara koppla av och njuta. Sen har jag planerat att bli grymt brun också ;)

Natt nummer två at work. Lite skillnad från gårdagen då alla var pepp för fest, och åkte taxi så det sjöng om det. Ikväll är väl de flesta bakis, med den där ångesten jag pratade om tidigare. Skönt för mig iallfall. håller mig vaken genom att blogga istället.
Annars sov jag halva den här dagen, vaknade runt 16 av ett samtal, sen drog jag mig upp. Käkade lite mat, sen ut och jogga + lite träning. Sedan arg för vattnet inte fungerade. ( Har hänt alldeles för många gånger nu.) Tog mig då en sväng till affären för lite choklad + cola. När jag kom tillbaka var jag lycklig för att vattnet åter var i funktion. ( Trodde jag) Men icket, så fort jag fått håret genomblött. ¨Så skruvas det av igen? vad är detta? Tycker åteminstone en lapp kan sättas upp om detta. Runt 20.30 tiden var det iallfall åter, så skyndade mig att dusha ur schampot så att jag skulle slippa bli arg ännu en gång. ( Väldigt intressant läsning, jag vet.)
Sen kom bror + Kirsi förbi med min dator och sen var det åter jobb.
Här är jag nu då, med endast 6,5 timma kvar att spendera.

Jaja det var väl allt för mig på ett tag!



Kommentarer
Postat av: jackie

gud vad lat jag känner mig nu,haha min träning står helt still nu=S vad har du hittat på för roligt under helgen då?

2009-05-02 @ 12:01:26
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0