Låter som att jag har hamnat i klimakteriet!


Det har varit en jobbig dag idag, har varit på kasst humör.
Började med att jag blev väckt, när jag verkligen behövde sova. Redan där så började dagen dåligt.

Men den har varit bra också.  Smorde Snobbens fina sadel idag, den blev finfin. Ska sälja den, så tänkte att den behövdes putsas upp. Hittade även en cykel idag som jag ska köpa till veckan den är röd och fin. Sen var jag och Jossan ute och gick, och då blev jag som glad igen. Synd att jobbet kan få humöret på nedgång igen.
Gillade ju nyss mitt jobb. Tyckte det var kul. Men det har gått fort utför, med sina orsaker...
Gillar inte att vara så här bitter, smittar av sig på andra och det suger..

Jobbar natt i helgen igen. Men efter det så har jag "bara" 6 pass kvar ,sen ska jag till Kreta och där inte tänka en tanke på något jobb överhuvudtaget, utan bara njuta och få tillbaka lite positiv syn på livet.
Ska även försöka ta mig till Ersnäs i helgen,( Om jag inte sover bort hela dagarna!) sen hade Jossan grillfest imorgon så får se om jag hinner pallra mig förbi där en sväng innan jobbet.

/K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0