Klänningsnarkoman

Dagen idag har varit bättre, det är jag tacksam för.

Blev väl inte alltför mkt gjort...

Har iallfall jobbat inatt har "endast" 3 timmar kvar. har fördrivit tiden med att beställa ännu en klänning och ett par shorts från Nelly. jag tror jag har gått i något slags beroende.  har shoppat alldeles för mkt på sistone, kommer att få leva fattigt efter Kreta, som det ser ut nu.

Hade just en kund i luren som sa " men du vet väl inte de" Snacka om förnedrande, less jag blev. Eller snarare chockad, jag vet de mesta. Allmänbildad 3000 och hittar i hela stan!! ;)

Nåja idag är det lördag som innebär: Sista jobbdagen på natthelgen, ledig till onsdag,jobbar endast torsdag. Sen ledig till måndag sen jobba fre lör sön- för att sen fara till varamare breddgrader samma kväll. Alltså endast 7 pass kvar.
Det gör ju mig ännu gladare!

Och tack föresten! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

när får man se dig i alla dessa klänningar?=)

2009-05-18 @ 18:48:22
Postat av: Anonym

när får man se dig i alla dessa klänningar?=)

2009-05-18 @ 18:48:43
Postat av: H

när får man se dig i alla dessa klänningar?=)

2009-05-18 @ 18:49:51
Postat av: H

när får man se dig i alla dessa klänningar?? :)

2009-05-18 @ 18:51:24
Postat av: Anonym

vilken tur att jag inte verkar desperat haha:D

2009-05-18 @ 20:42:18
Postat av: Madeleine

Tack för att du kommenterade i in blogg! :D Det är till Rethymnon som jag ska.

Det verkar som att Platanias är en riktigt fin stad men du får gärna berätta vad du tyckte om den när du kommer hem. Funderar nämligen på att resa dit till hösten.

2009-05-21 @ 09:42:10
URL: http://madiladylane.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Hey babe! duuuuu... vi måste ses innan du far till utlandet! Kommer förbi dig eller nåå... om du har tid dvs.. och lust.. =)

Kramkram!

2009-05-22 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0