Det kallas tidsfördriv.


1. Hur gammal är du om fem år?

Snart 25

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Jadu, jag har mest sovit idag. Så längsta tiden var nog tio minuter med bror och Kirsi.

3. Hur lång är du?

162, 5 cm, sist iallfall. Men har  säkert växt en massa på sistone. ;)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Ice age 2

5. Vem ringde du senast?

Mami

6. Vem ringde dig senast?

mami

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

tackar tackar! Härligt;) är det skönt att bo själv då?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa!!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta

10. När såg du senast din mamma?

i förrgår

11. Vilken ögonfärg har du?

bruuna

12. När vaknade du i dag?

1540 typ

13. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Den som visste det hade gärna fått tala om det.

14. Vad skrämde dig om natten som barn?

Monstret under sängen

15. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Jag skrattar ofta, men nå jätteroligt. Måste vara igår, kommer dock inte på något konkret.

16. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

17. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Tycker om allt, vid olika tillfällen

18. Vilken är din favoritglass?

Ben & Jerrys!

19. Sover du på någon särskild sida?

Magen

20. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nä typ inte?

21. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Just nu? One tree hill wipe out, fast ser inte så mkt på tv.

22. Vem är den roligaste människan du känner?

Det var svårt, alla mina vänner är roliga på sitt sätt.

23. Sover du med gosedjur?

nääää

24. Vad har du för ringsignal?

have a heart

25. Kan du byta olja på bilen?

japp

26. Vilken var den senaste boken du läste?

En annan del av Bromma med Martina Haag

27. Läser du dagstidningen?

Ibland hos mam och Pap

28. Dansar du i bilen?

ja helt klart, ibland för mycket ;)

29. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix

30. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

jag är miljövänlig ;P

31. När var du i kyrkan senast?

På Lovas dop i November.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit vad länge du sov, toka!

2009-05-02 @ 14:38:14
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, då förstår jag =D

2009-05-02 @ 20:32:11
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Aida

Hejhej! snyggt jobbat med din blogg :)

Gillar du att rida??

Va med och rösta på min blogg om vem som ska bli veckans stjärna!

Men skynda för det gäller bara för idag!

Kramisar

//Aida

2009-05-05 @ 15:58:26
URL: http://justaidas.blogg.se/
Postat av: Emma

Nemen hej, det var inte igår!

Jo det är bara bra hur är det själv? :)

Jag har börjat rida i skäret igen i höstas på ridskolan och så rider jag hennes unghästar med jämna mellanrum! Super roligt.

Jaså är du utan häst, jag trodde du hade en, har fått för mig att jag såg en stå nedanför erat hus förra sommaren?

Kul att du hörde av dig!

Kram

2009-05-07 @ 17:13:04
URL: http://emmanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0