Blandade känslor


Nu kan jag lika gärna blogga lite för nu har alla lämnat mig för ikväll. Sällskapet på msn har gått för att sova och Johan har slutat sitt pass.

Jobbar inatt och slutar på ca 3 timmar. Tråkigt att vara ensamen i 9 timmar..

Har varit några händelserika dagar. Ibland kanske jag överreagerar lite,  jag vet inte. Men i guess jag bara är sådan som person. Meningen är väl att jag ska lära mig en del av allt. Vet inte om jag har det.

En sak jag har lärt mig iallfall, det är att man inte ska lita helt och fullt på någon.

Imorgon( eller idag) är det lördag och då är jag ledig. Får se vad den dagen har att erbjuda men det lutar till att dricka vin. Eller först en rejäl sovstund. Med förhoppning om att grannens hund inte ska vara lika ledsen idag. Den har en gäll och ledsen röst.. inget kul att vakna till.

jag är ganska trött nu, därav osammanhängade text.

Så godnatt!( På 2 timmar och 45 minuter)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo jag gör ju det och det ska bli grymt skönt, fast samtidigt lite tråkigt känns som om man kommer tappa mycket kompisar!



Oj då, då var han ju riktigt gammal, kommer ihåg att han redan var rött gammal när jag bodde i ersnäs! Men han har ju stått på sig bra då, är inte det rätt gammalt för att vara häst?



Jaså, men då kanske det är den jag har sett stå på ängarna nedanför er?



Jag rider på onsdagar kl 19, det är ju inte på en så jätte hög nivå men jag har typ blivit rädd för hästar, förstår inte riktigt varför, jag som aldrig varit det tidigare. Men det var efter i vintras, jag red en av hennes unghästar och flög av rejält ett antal gånger när jag skulle sitta upp. Vet inte om det kanske är det som satt sina spår =/

Hade varit jätte roligt om du kom iaf :)









2009-05-10 @ 00:22:54
URL: http://emmanorberg.blogg.se/
Postat av: marie

nu har jag en ny blogg igen :)

2009-05-12 @ 21:50:23
URL: http://twoheartsofstone
Postat av: marie

ny blogg igen :)

2009-05-12 @ 21:51:14
URL: http://twoheartsofstone
Postat av: marie

hahah ja jag försöker :)

2009-05-12 @ 22:55:10
URL: http://twoheartsofstone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0