Tankar en söndagskväll.


Idag känns det lite tomt i hjärtat.
Saknar mina hästar, i Maj är det ett år sedan Sabina blev en ängel.
Snart 5 månader sen Valle och Snobben också fick somna in.
Har som svårt att släppa det helt, hade dom trots allt omkring mig större den delen av livet.
Hagen i Ersnäs håller på att tina fram, utan några hästar. Det är så tomt.
Minns att jag tänkte i somras när jag tittade ut från mitt rumsfönster, att det här är sista sommaren jag ser mina hästar beta.
Huuu.. det är så tragiskt att tänka tillbaka så vill bara tänka på allt positivt.
2008 var ett ledsamt år.. på djurplanet. Hände faktiskt mycket bra saker också.

Kan våren tina fram snabbare? kan sommaren komma? Kan det inte bara hända roliga saker resterande delen av livet nu?

Man ska ha höga krav. Ibland kanske dom tyvärr inte går att uppfylla..

Ska försöka vara positiv iallfall.



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är riktigt kul då det flyter på, tack:) Du verkar inte ha så dumt du heller, med utlandsresa och allt! Jag är avis, minst sagt ;P Men som sagt vi måste umgås någon gång :) Jag festar så sällan nu, det är svårt då man knappt har inkomst eller så. Försöker prioritera annat. Men jag vill komma till Luleå någon gång och checka din nya lägenhet :D

2009-03-24 @ 17:50:32
URL: http://carolinlundstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det är riktigt kul då det flyter på, tack:) Du verkar inte ha så dumt du heller, med utlandsresa och allt! Jag är avis, minst sagt ;P Men som sagt vi måste umgås någon gång :) Jag festar så sällan nu, det är svårt då man knappt har inkomst eller så. Försöker prioritera annat. Men jag vill komma till Luleå någon gång och checka din nya lägenhet :D

2009-03-24 @ 17:50:37
URL: http://carolinlundstrom.blogg.se/
Postat av: Åsa & Sunny

Hejsan!

Sunny har råkat ut för korsförlamning så hon har vila i flera veckor. Jag våndas så mycket om jag ska sälja henne eller ej. Älskar henne så mycket, kanske blir det bättre när babyn kommer i slutet av april då jag kan börja rida igen. Men nu måste hon bara bli frisk min älskade lilla Sunny bunny



Kram från Ersnäs

2009-03-30 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0