Leverskador = Nejtack!


Det är fasen bra att ta långa bloggpauser ibland, då får man tillbaka suget.

Sitter just på jobbet och funderar över hur många piller man får ta på ett dygn? har redan tryck i mig 4-5 stycken. Har för mig att man får leverskador om man äter för många.  Men jag är verkligen i behov av dom just nu. Har inte råd att vara sjuk, har natthelg. Och det är ganska mycket pengar att förlora bara på att ligga hemma och tycka synd om sig själv.
Men får ta en natt i taget. Gillar trots allt dom här passen..

Åh vad kul livet är just nu. Tänk att det kan bli så roligt när man man har något att se fram emot. Jag tänker inte bara på Greklandsresan, utan även på min farbrors 40-fest i April. Ska bli riktigt roligt att träffa honom, blir inte så många gånger/år då han bor i Malmö. Sen ser jag framemot sommaren också, den är väldigt välkommen. Känner bara att vårsolen gör en så mycket gladare..

Nu jobba vidare.. eller lägga Harpan kanske, är hiskeligt lungt just nu. Kommer väl någon rusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0