Hallå!



Var riktigt länge sedan jag skrev nu, men tänkte jag skulle uppdatera lite då jag faktiskt har något roligt att berätta.

Sofia och jag var idag in hos Ving resbyrå och spärrade en resa, till Grekland. Så om alla planer bara slår in så blir det utresa från Luleå airport den 31 maj och 2 härliga veckor i Greece. :) Är precis vad jag behöver, ny energi, så att jag orkar

jobba resterande delen av sommaren.



Annars så har det hänt lite tråkiga saker också, min lilla kisse Gunnar, skulle följa med mor och hundar på promenad i skogen igår, och kom inte med tillbaka :´( förhoppningsvis gör han. Annars är det riktigt tråkigt. Han är som en liten hund min lilla pälstuss, och älskar att följa med i skogen...

Jobbar natt inatt, därför jag har tid att blogga. Är riktigt lungt inatt.. eller börjar ringa lite nu bara för att jag skriver så...

Livet rullar på med mest jobb, var ut en sväng igår på Allstar, trevligt ställe. Dock var jag trött, då jag varit vaken sedan 03.30.. men det var kul ändå. :)

Jahaa det var lite uppdate från mitt liv, nu kan ni väl uppdatera era? så jag har något att läsa inatt!

Ha de bra! /Karolina

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jaha, vad trevligt. Du har bytt resekamrat!

Då behöver ju inte jag följa med, hahahaa

2009-03-14 @ 02:20:24
URL: http://mittlivsompaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0