Godkväll!


Sitter på jobbet, påbörjade min första natt av tre klockan 22. Inte jättekul att sitta här hela helgen, men bra med pengar blir det. Så det är alltid tacksamt.
Dock så är jag grymt trött just ikväll, har hällt i mig massvis med kaffe, men jag tycker det dålig verkan. Men brukar bli bättre runt 03, då brukar kroppen förstå att den inte ska få sova och ställer om sig att det morgon. Så bara att hålla ut tre timmar till.

Nu ska jag skriva något lustigt så här mitt i sommaren, då värmen äntligen har kommit!
Jag längtar till hösten!  Frågan är om det är första gången jag sagt det?
Men jag ser verkligen framemot vad den har att komma med.

Men en sak i taget. Förhoppningvis ska det vara en underbar sommar i Luleå först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0