Galen dag!!


Kom just hem från stranden, har legat och solat för att förhoppningsviss få brännan att hålla sig ett tag.
Men det var inte det lättaste att ta sig dit, skulle cykla. Men ungefär halvvägs så ville inte min cykel mer. Utan däcket vred sig på något konstigt vänster. Så nu måste jag se till att få den lagad. suuuck! Känns som allting jag tar i just nu, går sönder.
Men inte nog med cykeln;
Pappa snäll som han är kom för att skjutsa hem mig. Men vad händer inte då, jo ett j**la stolpskott backar in i taxin. Han skulle "byta fil", tänk att det finns dom som inte skulle köra bil alls.
Samtidigt så har det brunnit ned tre företag på midgårdsvägen + att det har varit en krock efter smedjegatan.
Tänkte pallra mig till Ersnäs för att hämta ett par fotbollsskor- men tror jag avvaktar lite tills det har lugnat ned sig i staden.

Annars hade jag och Sofia en mkt trevlig kväll igår, åt en jättegod sallad kollade på bilder från Kretaresan och sedan blev det utgång på Kafelino, något som vi haade kunnat skippa. För det var inte alls speciellt kul där.

Dagens/gårdagens tack går till greken på Kreta som kom fram med ett örhänge(ett likadant som jag haade) till mig i tro om att jag hade tappat ett. Då hade jag inte det. Men igår hamnade ett  av dom av någon konstigt anledning mellan två glasfönster och kommer nog att bo därföralltid. Inga namn nämnda!
Tur att jag har ett extra!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du tänkt på att du skrivit om bil/cykel-olyckor/punka/annat ett par inlägg i rad nu? Inte bra tecken:-P



Det där om örhänger missade jag hahaha..

2009-06-25 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0