At work.


Bloggade här för någon dag sedan, allt försvann. Gör det de nu också så slutar jag helt med det här. Blir ju arg..

Midsommarafton idag, den spenderas på jobbet. Är lika med mindre socialt, men bra med cash. fast jag och sara är ganska sociala med varandra. Sluatr 22 ikväll har inte bestämt hur kvällen ska sluta. Om det blir som full och glad med Emma och co. Eller om det blir i lugnet hemma i Ersnäs med mor. Eller om jag helt enkelt bara styr kosan hem till mig själv.. får se vad jag känner för när kvällen endar.

Gårdagen hann vara händelsrik. Jag hann vakna upp i Ersnäs, hälsa på Sunny. Åkte sedan till tandläkaren. Sedan vidare hem en sväng. För att pallra mig till jobbet, trodde jag. Bilen lät skumt så stannade. Punka på högerbak, suck. Hur lyckas jag alltid. Bytte däck ( med lite hjälp, okej.) kom lite sent till jobbet. Sedan jobbade jag hela långa dagen.. hem på soffan. Sen ringde Marie och det blev roadtrip med hennes bil.
Hem mitt i natta för att sova.
Långa dag.

Endast 3,5 timma kvar nu...

Skulle behöva 2,5 veckas semster till.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0