Allmänt svammel


Vad gör man när det är stenlungt på jobbet, man har läst alla bloggar, gått igenom varenda internetsida, kollat alla resor ( och bara blivit ännu mer längtansfull!) ingen är vaken och man har 1 timmas arbete kvar? Det är inte så att det är något på tvn.
Har inte heller något fönster att spana igenom..
Vet inte ens om det regnar eller är soligt? ( Hoppas på det förstnämnda, då jag med all sannolikhet kommer att sova bort stora delar av den här dagen.)
Den här dagen kommer då att spenderas dels i sängen och sen ska även en promenad hinnas med. (Trots min olidliga träningsvärk!) Sen är det ju dags att jobba igen...

Tralalaaalaa..

Nu fördrev jag några minuter av den blivande sista timman, har egentligen inte ens gått in på sista timman. Fast vet att med all sannolikhet så kommer min kära avbytare någon minut tidigare (PepparPeppar) för att byta av den sömniga natten, som förövrigt inte alls är trött, om än något övertrött (speedad!)

Haha nä nu ska jag ge mig! Något vettigt måste man ju kunna göra på en flygplats?
Några förslag?
Till en annan dag, nu är ju ingen vaken..

Suck!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: hehe jo jag kan slänga in ett recept hur man gör :) Håll utkik på bloggen ;)

Allt bra med dig förresten?

2009-07-10 @ 10:03:26
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Madde

härligt! vad jobbar du med? hästar?

Jodå bara fint, semester- känns underbart :D

2009-07-10 @ 22:58:46
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0