Fredag den trettonde

Utmanad

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!



DIG:

1. Hur lång är du ? 162,5 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? Säg det, det växlar fort. Kanske något med hästar, kanske Polis, kanske nåt annat.

3. Vad pluggar du ?  Inte ett jotta

4. Har du långt hår ?  jo

5. Vilken hårfärg har du ?  Mörkbrunt

6. Sminkar du dig ?  Jo

7. Har du haft sex senaste månaden?  Jepp

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? svart

9. Har du kysst någon idag ? Nix


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Japp i ersnäs:)

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Mamma oftast, pappa ibland.

3. Hur många syskon har du ? 2

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Typ kör försiktigt.

5. Hur många ställen har du bott på ? Tre.´Räffsarstigen, svartskatan och ringgatan.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?  Olika, beror p vem som är jobbig.

7. Vilken familjemedlem är snällast ? Tobbe, oftast.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Bror var och åt mig hos mig förra veckan tror jag. Syster förra helgen. :)




VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja.

2. Klä dig annorlunda? Jodå

3. Vara dig själv ? Ja.

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja.

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Njaa

6. Pierca dig ? Jo, fast jag blir less rätt fort.

7. Ha sex på offentlig plats ?  Oh ja ;P

8. Vara omogen ? jo:)

9. Äta småkryp ? Nej tack.


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Igår

2. När var du på semester senast ? I höstas i stocholm.

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa

4. Är ditt hår tråkigt ? Ibland.. men det är oftast ganska bra.

5. Vem såg dig naken senast ? Jag;P

6. Hur ofta duschar du? Varje dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag blir trött. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut :)! Däremot är jag inte så ofta i Lule, men vi borde ju ta en fest någon helg? Och en fika på stan eller bara umgås :)

2009-02-25 @ 23:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0