Måndag


Varför måste människor låta så arga? så onödigt. Dock så har jag från och med idag lärt mig att sluta ta åt mig. Det är dom som har problem inte  jag. Jag har börjat ett nytt liv idag, med en hel massa grejer. Känns bra! ;)

Sitter på jobbet till 21. Idag har skolorna börjat om så märks att det blivit lite mer på arbetsfronten. Nu kommer  det bli ännu en häktig höst, så vore fint med lite semester på det. Hoppas det går enligt planerna någonstans iallfall!

Vad roligt det är att läsa bloggar utan bilder  Kanske skulle ta och fota alla som jobbar på Luleå Taxi. Väldigt spännade... ee njea. Nog för att vi är grymt snygga här men ;)

Jobba vidare..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0