Frida Stenberg



Jag sitter och och läser på varenda tidnings hemsida och jag ryser.

Lilla Frida blev bara 24 år, supergullig tjej. Så varmhjärtad. Så får man avsluta sitt liv på det fruktansvärda sättet.
Man förstår det inte. Förstår inte att sådant händer? Luleå börjar likna Stockholm och Malmö. Men sånt här börjar verkligen vara vardagsmat. Så sjukt.
Jag jobbade med Frida några gånger. Träffade henne senast i våras då hon hade med sig sin lilla dotter och var förbi på jobbet.
Så många liv som blivit förstörda.

Jag har börjat tycka att det är obehagligt att vara ute på kvällarna. Tråkigt att man ska behöva känna så.

Om det bara gick att fånga in alla idioter som gör sådant här, sätta dom i en håla och låta dom ruttna där.

Det finns så mycket ilska.

Vila i frida lilla Frida!

Kommentarer
Postat av: marie

Fina Karolina.

2009-08-30 @ 08:14:12
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Bella

Tyvärr så är det ju våld innanför stängda dörrar, i hemmet, som är det vanligaste. och det som är värst. så kränkande! :(

2009-08-30 @ 10:50:59
URL: http://bellabman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hallåj vännen!

Är bara in & kollar så du sköter dig:)

Många kramar från grannen på Svartskatan

2009-09-03 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0