Välfyllda dagar!


Är nästan ingen snö kvar nu, inte varit i ersnäs på ett tag. Nu var ängarna nertinade, dessutom har ett helt nytt hus stoppats upp. I närheten av vårat. Det passar inte riktigt in, det är jättefint. Men det är väl det som är grejen här ska allt vara gammalt och unikt. Jag saknar huset som stod där innan. Det hörde dit. Men det förändras hela tiden saker i ens omgivning. Bara att leva med det.
Nu har mormor kommit hem från sjukhuset, skönt det. 3 veckor var hon där. Men så fort den ena har frisknat till. Så ska då nästa bli sjuk. Jag gillar inte alla dessa sjukdomar.

Har varit ute och gått med Boss både igår och idag och sedan kört situps och armhävningar på det. Verkligen på tiden, vet inte var mina armmuskler som jag en gång hade, har försvunnit? Ska försöka hålla igång det här med promenerandet. Är ju fruktansvärt skönt. Nu när solen skiner blir man extra glad. Vill som inte sitta inomhus.

Var igår på storheden en sväng med mor och shoppade två marilyn monroe tavlor och ett par gardiner. Me like. Kollade sedan på hästar på hästnet, större delen av kvällen. Jag är så sugen- Kanske till hösten. Jag saknar det så mycket!

Är Valborg idag, men för mig blir det inte någon fest. Som dom allra flesta verkar ha inplanerat. Nej jag ska inte vara bakis imorgon. Tänkte spara mig med det till 31 maj. Kommer nog få nog av festande då. Jag ska jobba ikväll, har tre nätter framför mig. Men innan dess ska jag besöka Håkan och hämta min fina ram. Dessutom förbi bror och lämna min dator.


Det här är Emma, hon tycker jag om. :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Söt bild!

2009-05-05 @ 20:49:52
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Söt bild!

2009-05-05 @ 20:50:23
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0