Vadslagning


Jag och Johannes har slagit vad, den som bloggar mest under 1 månads tid from idag. Vinner en portion sushi och dessutom kladdkaka till efterrätt, som bjuds av förloraren. Jag kände mig ganska säker på vinst redan innan, eftersom han inte har någon dator. Men nu när jag kommer hem, efter ännu en  "inlärningskurs" märker jag till min stora förvåning att han redan har bloggat, så mkt som 5 st (!) inlägg.

Så nu får jag allt göra ett ryck här i bloggvärlden.

Med start imorron, jag är såå hungrig.


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hihi vad roligt!! Massa att läsa.. :)

Men bara det inte blir en massa svammel så.. :P

2008-10-06 @ 21:57:26
Postat av: Johannes

Jag förstår att du är hungrig, framförallt kurrar magen lite extra när den börjar inse att en gratis portion sushi sakta glider längre bort... Och Kirsi: Det är inte en massa svammel, jag lever bara efter filosofin "ett bra blogginlägg ska inte vara för långt" ;)

2008-10-07 @ 05:30:05
URL: http://johannessundquist.blogg.se/
Postat av: Johannes

Förresten Kirsi det jag menade är att du ska läsa min blogg också. Jag ligger nämligen på gränsen till milstolpen att öka mitt besökarantal från 9 till 10 per dygn. Det skulle vara stort för mig, tack på förhand.

2008-10-07 @ 06:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0