Vad är det ens för dag idag?

Lugn daaag.. inte gjort många knop för den här världen. Har inte ens orkat laga mat? Nåja man ska väl ha sådana dagar ibland i guess. Jag har iallafall varit på en promenad med hunden i skogen. Var lika trevligt som vanligt.

Har iallafall sett idol ikväll, såg på aftonbladet att linda åkte ut. Dåligt, hon var bäst tycker jag! Men men, hon får säkert ändå ett kontrakt. Undras vem jag ska hålla på nu?

Annars så spenderade jag gårdagen med Paulina, vi tog värsta långpromenaaden. Med hennes jycke.. Sen åt vi massa chips och slöade på. Somnade sen på sofforna där, men vid 1 kom jag på att jag måste hem med bilen, för att mors var trasig. Sen när jag vaknar på morronen står min pärla kvar.. jo då var ju bilen lagad. Surt.. hade kunnat få fortsätta min skönhetssömn..

Nåväl livet rullar vidare..

Hungrig är jaag... men har en väldigt skum matperiod.

Kom på att det är onsadag... tänkte skriva tisadg.

Bäst jag använder hjärnan mer imorrn.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0