less


Nu händer det mycket

Jag har träffat på en grymt massa idoter inom en kort period, jag blir så arg.

Idag blev min pappa pepparsprayad när han körde taxi, vad är det för idioter som gör så för en nota på ca 160 kronor? Eller varför kommer man ens på tanken? Dom måste må väldigt dåligt iallafall. Att köra taxi idag, är en väldig risk. Därför skulle jag aldrig göra det. Det är sjukt hur vårat samhälle ser ut idag, man ska kunna göra det man tycker är roligt, utan att det ska vara en risk för en själv.

Även i växeln, pratar jag dagligen med otrevliga kunder. Men även trevliga såklart, och tur är väl att dom flesta är trevliga. Annars så skulle det inte vara roligt att sitta där.

Tur att det inte bara finns idioter, utan att det även finns goa folk :)

Kommentarer
Postat av: Johannes

Det är inte lätt. Tur att jag finns eller hur?

Framförallt för att jag är så ödmjuk! Haha

2008-10-19 @ 16:31:10
Postat av: Johannes

Innan du blir allt för kaxig kan jag säga att jag tryckte på din blogg minst 15 gånger igår bara för att vara snäll....

2008-10-20 @ 11:25:26
Postat av: Marie

det är ju helt sjukt, han var nyss här så jag frågade, fan vad sjukt hoppas polisen får de jävlarna

2008-10-21 @ 05:36:49
URL: http://marie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0