Sometimes i miss it.


Nu var det nästan så att jag blev lite glad, om det var mig det var menat till det vill säga. :)

Men jag tänker då detsamma om dig. :)

Problemet är löst, jag lyckades fixa till min telefon på egen hand. Den hade något fuffen för sig, men jag klurade ut det på ca 12(?) timmar. Jag blev lite deppig där ett tag, men jag blev mäkta stolt när jag lyckades. Haha.

Undrar om förändring är på gott eller ont?
Beror väl iofs på hur man förändras.
Tror att det är på ont.. men vet inte om jag håller med.


Det är inte alltid lätt alla gånger.

Kommentarer
Postat av: Kirsi

hahaha, du säger ju emot dig själv där på en gång.

"Tror att det är på ont, men vet inte om jag håller med" ... !??! Fattar nada.. :)

2008-10-31 @ 14:31:31
Postat av: Johan

hmm tididi hum

2008-10-31 @ 15:09:03
URL: http://jokueksynyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0