Mot stockholm

Jag har märkt hur fruktansvärt morgontrött jag har blivit, jag har alltid var den där pigga typen. Men nu när jag ska upp tidigt på morronen. Så är det riktigt ansträngande faktist.
Började 07 i morse. Det var jobbigt.
Bara att vänja sig antar jag.

"Urringningsförbjuderskan" var mycket trevligare idag. Nästan så att jag kunde säga att hon faktist är helt okej.

Nu.. låg jag egentligen på en powernap. Men kom på att det kunde vara smart att ha lite pengar på mobilen, så jag drog mig upp, och nu är jag pigg igen. Konstigt, men jag är lite konstig. Iallafall så att vissa andra"konstiga" tycker det. :)

Min upphämtning mot huvudstaden ska dyka upp där vid 02-snåret.
Jag har med för mycket, som vanligt. Hoppas jag får med mig hem det jag hittar där.

Nåväl, det ska bli en trevlig helg på många sätt och vis, men inte på alla.

Finurlig? Jotack.

Nä nu ska jag återgå till sängen.

Puss/K

Kommentarer
Postat av: Johannes

Morgontrötthet är inte att leka med. Men välkommen till klubben=)

2008-10-23 @ 23:09:37
Postat av: Johannes

Morgontrötthet är inte att leka med. Men välkommen till klubben=)

2008-10-23 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0