Meetballs!


Det är torsdag, jag är seg. Klockan är 14.38, just nu iallafall.

Igår var en konstig dag, den liksom bara försvann. Jag vaknade, sen gjorde jag massor, som jag inte kommer ihåg. ;P

Paulina och jag umgicks iallafall, lika trevligt som vanligt. Vi åt massa god mat på waldorf, köpte gorra, åt lite för att sen inse att det var onödigt, för jag var inte det minsta sugen. Sen såg vi Bonde söker fru, bögen är snygg. Vi kom även fram till att det kan bli flest par inom det boendet. Kan nog bli en del svartsjuka där, kan bli spännande. Om man tycker sånt är kul.. ;P  Sen var vi ute och traskade till Notviken, kollade in lite gatuskyltar. Jag vet numera att borgmästarevägen och verkstadsvägen ligger där. (Jag kommer att bli expert) Sen mitt i natten så blev diezel mindre hårig.

Vi har kul.. hoho.

Idag är en sån där dyster dag, med gråa moln. Tror tillochmed att det regnar.

Helg snart.. bestående av jobbfestochjobb.

Jo juste, jag tycker om köttbullar! :)


jennypaulinakarolina- :)

Kommentarer
Postat av: Johannes

Kort är bra. Jag har ingen kamera. Fan!

2008-10-16 @ 17:06:06
Postat av: Kirsi

hahahah hon ser fan dryg ut också

2008-10-18 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0