Johannes


Johannes tillägnade mig ett så fint inlägg, så jag tänkte minsann att nog ska jag få ner några fina ord om han också. :)

Johannes är min kollega på taxi, jag vet inte hur jag ska få ner alla orden om honom i en mening. Så här följer en sammanfattning:

Rolig, glad, sprallig, galen, "pucko", kul, vild. osv.. Med det menar jag då att vi har hemskt roligt på jobbet. ( Till och med när jag försöker slinga, och han stör heela tiden. )

Vi har ett rätt roligt vad egentligen! Målet är ju att vinna en portion sushi och kladdkaka. Sushi har vi redan ätit 2 ggr sen vadet, och kladdkaka ska johannes baka till nästa gång vi jobbar. hihi Vilka fiender vi är! :)

Jag har ett roligt jobb- Med roliga kollegor-like it!

Det är inte alla som har det.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Bra att du inte tycker jag är helt galen jämnt;)

2008-10-09 @ 05:54:00
Postat av: Johannes

Jag har stått för runt omkring 5 sidvisningar hittills här. Så du vet alltså, så du inte blir alltför kaxig eller så. Fast i och för sig var det här det bästa inlägget hittills=)

2008-10-09 @ 06:48:55
Postat av: Kirsi

Naaaw, va söta ni är med varandra=)

2008-10-09 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0