Hundvakt och Fartkameror


Ja då kör vi på då, blogga två ggr/dag, och dessutom intressant. Se det är inte alltför enkelt, men vi gör ett försök. Får se hur många dagar det fungerar..

Just nu är jag är rätt arg, det beror på en fartkamera. Dock så behöver jag inte vara arg längre, men jag är rätt långsint. Så kan ta en stund innan det går över. Men jag har och annat och säga om  de där jädrans pengatjuvarna.
Fast det ska vi inte ta här det kan bli rätt otrevligt. ( Förbannat)

Egentligen har jag haft tur, så jag ska vara glad.
Nu glömmer jag det där.

Nu är jag med Freiya, brors och svägerskas lilla boll.( Utformad som en gul labrador)
Ska vara lite social med henne, medans dom jobbar. Hon är söt ( Hon sover ;)

Inga bilder nu, tyvärr..

Jag är ingen bloggarmänniska, jag ska prata med munnen helt enkelt.

Sweetysweetysweet... ;)

Hejdå.

Åsså  får jag precis ett mail från GI- metoden också. Detta är inte min dag.

Kommentarer
Postat av: Kirsi

sluta tjura nu;)

Det löser sig!!!

Tack för vaktningen!

2008-10-06 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0