Fartkameror


Min syn på fartkameror:

Jag anser att det finns bättre saker som staten kan lägga pengar på, än just fartkameror.

För det är såhär det går till: Människor är ute och kör efter vägarna, dom vet vars kamerorna finns, bromsar in förbi kameran. Och gasar diekt efteråt på.. Skulle dom inte veta att kameran finns där, så gör dom bara det misstaget en gång. Får betala en dyr summa pengar, onödiga pengar.
Men dom mobila kamerorna är nästan värre. Bara står där och hånler..

haha.. jag ska fortsätta och berätta om min jätte intressanta vardag istället.

Det är min grej det.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jo fortsätt berätta om vardagen, jag väntar med spänning=)

2008-10-07 @ 12:30:26
Postat av: Kirsi

Johannes; vad du låter besatt;) Nä skoja bara.



Bra skrivet karroooOoOoO .

2008-10-07 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0