du måste inte tycka om något.

Jag gillar

att rida, när det blåser och höstlöven virvlar runt i olika färger,att se framemot saker, ljuv musik,( Coldplay, amy mcdonald, sister hazel, Håkan hellström, Maia hirasawa mfl.). djur, sushi, närhet, karameller, att träna. "aha" upplevelser, jordgubbar, mina fina vänner. att skratta och prata mkt. jag tycker om mitt jobb. Jag tycker om att vara spontan, att resa, att vara glad och när alla är friska. Party.
Jag tycker kort sammanfattat om väldigt mkt.

Jag ogillar

Att jag saknar att rida Kryddan
När bilen inte startar
Att livet måste vara så jäkla komplicerat.
Att djur och människor blir gamla sjuka och dör.



Jag gillar dessutom, att snart ska jag till stockholm och shoppa masssor!

Lovely.

thats me.. who are you?

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag är imponerad över din positiva syn på hösten! Du får gärna smitta av dig lite;)

2008-10-16 @ 17:04:31
Postat av: Kirsi

Bra skrivet=) Så det blir sthlm iaf?

2008-10-16 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0