Söndag


Jag tror att jag har tappat mitt bloggsug, jag tror att mina 33(?) inlägg blev för mkt. Även fast att jag förlorade vadet med mer än 50 %.

Idag är jag hundvakt, men jag har märkt att jag är en misslyckad sådan. Har fått torka x antal pölar efter Hugo, så jag är lite less.. men jag är jätteseg idag.

Tråkigt väder idag, blir som trött av att bara kolla ut. Nu ska jag illafall gå ut och mocka, sen skulle det visst bjudas på mat hos mormor, och det är som uppskattat. :)

Jag vill ha chips med chili creme fraice!! Fan Paulina :P


Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag vill ha min kaka NU! Och gärna chips också för den delen!

2008-11-09 @ 20:39:05
Postat av: Paulina

Haha MEST =D

2008-11-10 @ 20:34:15
URL: http://mittlivsompaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0