Saturday.


Sovit ut idag, var riktigt skönt. Dock är jag fortfarande trött.

Jag har ägnat dagen åt att rida Sunny bland annat, riktigt mysigt.
Men det var krut i damen, som har haft det alldeles för lungt på sistone.
Jag fick ett, "jagmåsterida" ryck. Så nu har abstinensen avtagit lite iallafall.

Annars hade jag planer på att börja packa lite inför flytten. Men jag vet inte, energin infann sig aldrig för det..

Nu ska jag ta och göra mig lite vettig för att sedan spendera kvällen med Paulina. Då vet man aldrig vad som händer.. hihi.

Take care.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sant!

Härlig bild förresten :)

2008-11-24 @ 19:11:20
URL: http://mittlivsompaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0