Helgen


Jaha så var ännu en helg till ända. Rätt trött och sliten nu, jobbat 8 dagar i sträck., plus dåligt med sömn.
Nåja det blir cash iallafall. Dock så har jag väl varit lite irriterad under den här helgen, men det har väl sina orsaker.
Trodde inte att jag kunde bli så ond. ;P
Igår fick man sig en gratis taxiresa dessutom, det tackar vi för.

Igår var det hundutställning, är väl inte allt för engagerat i sånt. men Freiya var tvungen att att ha någon som visade henne. Hon var duktig, lilla bollen. Fick hederspris och kom sen 2:a (av 3 ) i finalen. Två rosetter blev det. Och lite priser. :) plus att hon slog brorsan.

Imorrn ska jag, johannes och Michaela besöka happaarrrrandiia, det ska bli dyrt. Sen får jag förhoppningvis nyckeln till mitt hem.  Dock vet jag inte om jag hinner börja flytta in imorrn. Dessutom kommer Gunnar att få bo kvar i ersnäs, han blev utekatt i sommar. Så han skulle nog hata mig om jag skulle stänga in han i en lägenhet. Men skönt att vara utan djur ett tag, haft djur hela mitt liv. Nu? mindre ansvar.  Har inte tid, har alldeles för lite tid? Vars försvann den? :/

Annars 1:a advent. Skyltsöndag. 30 november.

Japp, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0