fortf. söndag

Direkt något blir bra, så ska det genast komma något dåligt i vägen.

Fyfan vad jag hatar när saker blir fel från alla håll. Jag är inte perfekt, inte du heller.
Men jag hoppas det är hyffsat löst nu.

Jag mår illa av det här.,


Maten var god iallfall !

Hur klarde jag mig utan körkort??
Har haft en billös dag, så varit hemmea hela dagen. alldeles själv..
huja jag känner mig som en enstöring.
Inte kunnat ta mig många meter.

Nå nä nu dusch.. snart har jag bil igen :)

Tojho, jag ska få mina chips snart.

Tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Marie

näää vad är dåligt nu??=(

2008-11-09 @ 18:58:22
URL: http://marie86.blogg.se/
Postat av: Johannes

Jag är då oskyldig=)

2008-11-09 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0