Seg dag


Har varit grymt seg idag, men iallafall fått lite småsaker gjorda. Ringt om ett jobb, eller som vikarie. Lät väl inte så positivt som jag trodde, men känns ju iallafall bra att jag har försökt. Bättre de än att bara sitta och vänta, då får man inget jobb, tyvärr.

Sen har jag ridit Sunny, as usually. Hon var fin, lite spänd, kanske regnet som spökade.



Pratat i telefonen halva dagen också.

Väldigt slapp, men ändå skön dag.

Under morgondagen blir det förhoppningsvis lite roligare saker utförda

Till helgen är Boden Alive, och planerna just nu, är party hela helgen. Dock bara Boden en dag. Jag behöver lite partystämning! ;D

Regnet smattrar mot rutan och igår åskade det. Ändå mysigt när det regnar, fast jag kan ju inte påstå att min hy blir brun av regnet. Men man kan ju inte få allt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0