På pite taxi


Skulle ha lite snabbguid i flygtaxi, men nu kände jag att det var mat-time. Så sprang och handlade lite.

Idag har jag varit till frissan och färgat håret, blev riktigt nöjd. Nu fick jag i stort sett den färgen jag har velat ha ett bra tag. Men som andra frisörer inte har fixat. Dessutom har jag varit på arbetsförmedlingen, på basinfo. Huja det var långdraget, men nu är det gjort. Kul för er som har det kvar ;) Sen käkade jag och Paulina lunch, kul att träffa henne.

Igår var jag Jackie och annie på bio, såg sex and the city -filmen, var över förväntningarna.

Nu plingade maten..

Jag som har hur mkt som helst att uttrycka mig över.. nåja , jag är hungrig, som vanligt! :D

Hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0