Ny dag

Nu var det länge sedan jag skrev, har varit så fullt upp. Bland annat med alldeles för mkt tråkigheter.

Danmark blev en kort visit, då det visade sig vara ett floppjobb. Men det har varit helt okej att vara hemma, jag har ju trots allt mina skift på taxi i sommar. Dessutom tror jag mig kan ha fixat ett till extrajobb. Ska ringa dem imorrn.

Lite långsamt på dagarna än så länge,men jag fördriver tiden med att rida Sunny och stressa ner.

Lungt och skönt.

Men skulle verkligen behöva en lägenhet nu, det börjar tära lite på mig att ha dig omkring mig så mkt. 

Men då måste jag ju ha en fast inkomst, men de har jag inte, så det är bara lida vidare.

tack och hej..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad hände med jobbet i Danmark? ;/

2008-06-30 @ 00:13:54
URL: http://carolinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0