Fältävlanskurs!!


Nyss pratat med Sofia, någonting i samtalet gjorde mig glad, och det tåls att fundera över.
  Jag är då en sann telefontalare, mina dagar består till stor del av mobilpratande. Inget vidare, men socialt. Bor man mitt ute i vischan, och folk jobbar när man själv är ledig. Så är telefonen ett bra alternativ.
Väntar nu på att Emma ska ringa, hon ska berätta something exciting! ;)

Annars så blir det en helg i Blåsmark 4-6 Juli, Sunny ska med. Vi ska vara med i en fälttävlans kurs för en c-tränare, och om jag hinner så ska jag även ta grönt kort i fälttävlan. Beror på hur mkt jag jobbar på taxi den helgen, och hur tiderna kommer att passa ihop. Men en sak är säkert vi kommer att vara trötta och glada efter den helgen!

Nu ringde emma så ska tala med hon.

skriver kanske mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0