Dagen då mera skulle utföras..


Idag övertalade jag min mor att hänga med mig på stan, hon är verkligen ingen stadsmänniska. Men jag tycker det är trevligt med mor-dotter dagar. Iallafall i lagom mängd.
Vi kikade in på Boströms ur och Guld, fick ett presentkort där av släktingar i studentpresent. Så planerade att hitta en fin klocka där, men fanns inget i min smak, då jag ville ha en vit. Så traskade in på ur och penn lite senare och hittade den perfekta. :)
Hittade även en kanonfin jacka på Jc, men köpte den inte, då jag har ca 7-8(?) jackor som jag använder. Men är grymt sugen på den, så kan hända att jag råkar inhndla den en annan dag.

Annars har det lagats hästhage idag, Valle det lilla buset har varit på rymmen två gånger på kortare tid. Han är 27 år och som en unghäst i sinnet. Snobben skulle aldrig paja hagar, men han följer glatt med då det blir fria ytor. Tokpojkar där. :)

Sen har även Sunny hunnits med att ridas, hon var fin.

Visste inte vad jag ville ha av mor&far i studentpresent, men har nu kommit på att jag ville ha en Ipod, så har beställt en från OnOff för ett tag sedan.  Really najs!

Nu är jag huungrig!

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0