shopaholic

Stan halva dagen tillsammans med Emma.

Shoppat skor,( vilket blev en aning beslutsångest inblandat.)bikinitrosor, och en hemskt fin tunika! Fick även ett par söta fingervantar av emma. Kände att jag behövde shoppa. Jobba och sprara är inte riktigt min grej. Måste handla för några hundra varje månad iallafall. Tänk det behövde jag inte innan jag började jobba:P

Nå väl, till helgen är det jobba som gäller. Känns väl inte alltför frestande, då jag hellre hade varit ute själv och partajat. :P Men det ska nog gå bra.. den här fina sportlovsveckan har då gått alldeles för fort.

Mycket som händer nu framöver, det är hästskötarex., grönt kort skrivning, projektredovisning, uppkörning, fix inför bal och student. Så det är ju en del.

Nä nu, maat. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0