jobbjobbjobb..

Sitter nu på jobbet, ringer ändå en del ikväll. Roligare när det ringer för då går tiden snabbare. Tycker om det här jobbet då det är löningshelg, för då är det flesta gode trevliga.

Dagen har annars bestått av ännu en stadsfärd, fast denn gången med mor och far. Inhandlade ännu en ny jacka(!) En jättefin brun/vit skidjacka, jag som åker så mycket skidor ^^ njeaa..

Jackie har hunnit med att besöka mig också, vi har varit på en ridtur med bruden. Hon var som en prinsessa, kanonfin. :)

Nä nu ska jag fortsätta mitt vuxenliv, och arbeta flitigt!

Ha en trevlig kväll alla fyllebullar! :)

Måste ju bara uppdatera och berätta att min mobil gick sönder i förrgår, så lämnade in den igår. Nu måste jag ha pappas svarta klump i 2 1/2-4 veckor. Inte gammal den telefonen är, köpte den i juli kanske. Rekomenderar  inte s500i. I brist på annat var jag tvungen att berätta detta, har som sagt ringt en del ikväll eller i omgångar iallafall.

Nu får dock gärna ta slut, bara drygt  1 och en halv timme kvar nu. Bra att fördriva tiden med att skriva lite blogg.. Jag har ju blivit värsta bloggaren på sistone :)

Nä nu.. Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0