En vanlig dag.



Ååh vad tiden går sakta. Sitter på jobbet och det händer inte mycket, ringer nån i kvarten, men inte mkt mer. Dom är tysta på radion, och det finns inget att slinga. Jag blir rastlös.
Nåja man ska inte klaga, kanske bara njuta. Fast jag gillar när det händer saker. Då går tiden fortare dessutom.

Träffat Paulina en sväng på stan idag, kollat in rean. Men hittade ingenting som var värt att köpa. Vill hitta en fin nyårsklänning. Men ska kika vidare imorrn. Sen käkade vi lunch på dagoberts, och sen hamnade jag här.

Imorrn ska jag färga och klippa håret, på Presenta och här. Lagomt till nyår. :)
Och eventuellt ska kusin få göra ögonfransförlängning. =)

Jaha thats it.

Julen är förbi, snart 2009, sen sommar. :) Nästan iallfall.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0