Ebba grön.



Fyfan vad glad jag är för eran skull, ni är så fina. :)

Blir varm i hela magen.

Som jag sa är det rätt kul när ni ska berätta hur ni träffades.

Pussss.

Jag tror på nyår, jag ogillar göteborg. Eller rättare sagt jag ÄLSKAR Goteborg.
Men i vissa sammanghang är det sämre. Vilket som så will you be there i just know.

Johannes är nu 23.. vi har ätit chokladtårta och druckit kaffe.
Sen vin. Jag är varm, allt känns fint. Oftast.
Synd att du ska förstöra.
2 delar förstör.
Men fler bygger upp, fler delar är bra. Bra människor dom gör mig glad. Dom gör mig hel.

Dåliga männsikor finns inte i min värld.
Dom bara försvinner,

Nu ska jag sluta skriva..  första gången på väääldigt länge, som jag skriver utifrån mina känslor.
Har inte kunnat.
bara för att.
Ingen som ska bry sig om varför.

Shit happens.

Imorrn blir jag på riktigt, ringgatan 36 bo.

Jag uppdataerar om när det blir fest- FET fest.

Sov gott kära läsare.. :)

love.
eller nåt...

babyshambles- Fuck forever wihoo...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Tack! I dubbel bemärkelse

2008-12-04 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0