ovanligt att det regnar

Regnet det bara öser ner, inte ovanligt denna konstiga sommar i luleå.

Har precis duschat i en jaquzzi (?), på grund av dålig syn. haha kanske.

Är i persön, för första (andra?) gången i livet, riktigt fint. Jag och Micha har ridit och haft spakväll igår, riktigt trevligt.

Ska nu snart in till stan för att bli mästare på nästa taxibolag, kul. Det var verkligen vade jag ville göra i livet. Nåja det får väl vara en början ,då det inte tycks finnas många jobb i den här delen av världen.

Jo juste haha träffade en välkänd människa igår. Dock så får det förbli hemligt vem det var, för jag tyckte inte att det var speciellt spännade... haha. Kul ens? :P

Nåja

Ha en bra helg, jag ska prata med taxikunder hela helgen jag.

/K

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet du om de behöver folk på Piteå Taxi?:)

2008-08-13 @ 14:32:36
URL: http://carolinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0