Träningsvärk!


Torsdag: Jo jag säger då det, det känns att jag inte ridit lektion för Lea på över en månad. Det känns verkligen att jag har magmuskler dessutom! Men det var riktigt kul, hade först ett dressyrpass på Bamse,( Han är stark!)gick riktigt bra. Sen hoppade vi bana på eftermiddagen, red då sömniga quincy. Gick inte fullt lika bra, båda två var energilösa sen förmiddagens pass. :) Nåväl det är skönt att vara tillbaka. Hade även min "egna" lektion igår på ledarskap, fick Vg, inte helt fy skam! :P

Fredag, har jag ont i kroppen, tog en liten ledig dag idag. Tyckte att jag förtjänade det.

Nu ska jag och Boss ta en skogspromenad, få sträcka ut på lite stela muskler, det brukar funka!

Grötigt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Johodu, blir mysigt med en valp:) Hon/han blir som en bebis för oss=)
Hörrudu, hur vart det med norge?
Och balen, vilken tid är den?

2008-05-13 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0