Tänk om man hade mera tid?


 Jag sitter just nu på jobbet och känns som att det är ända gången jag har tid att blogga. Har så fullt upp nu i dagarna, så det finns knappt tid för sömn.
Idag kom jag hem ca 16 från praktiken.  Åt lite mat, tog en lur och sen fyra timmar senare var det dags att styra bilen mot Piteå. Slutar 03 från jobbet,, men får väl sova ut imorn förhoppningsvis. För att sen jobba halvnatt lördag också..
Nåja det här är mina sista skift på länge, och pengar vet man aldrig när man tjänar igen.( jo v. 20 iofs. :))

wihoo, fick veta hur mkt jag ska få igen på skatten.. 2600 är aldrig fel. :)

Nänu vill jag ha besked från Norge!! Jobba där i sommar skulle inte vara helt fel. Det preliminära är att bo hos mina släktingar under min lediga tid, och jobba + bo på en färja. =) Får jag inte det jobbet, så vet jag inte vad som händer. Jag tar ju studenten, vilket känns helt sjukt . Gick ju just 9:an på bergs(!) Nåja dags att ta tag i livet i guess, men jag är då på god väg. Körkortet satt fint! :) Var på tal om det och fotade mig till körkortet igår, har just nu bara en lapp, en väldigt betydelsefull sådan. :) Men blir bättre med ett kort, inte lika lätt att tappa bort ^^ :)

Jag tar då vara på tiden jag har just nu, men ringer inte så mkt ikväll och då blir det gode långsamt. Nånå tog ändå att tag att skriva detta.

Lifes short, take care!

/ Karolina

Kommentarer
Postat av: soon to be norsk kvinna

jaaa jag tycker verkligen vi borde få besked nu med en gång:P hoppas på det typ varje gång jag kollar mailen haha:P

2008-04-15 @ 22:00:54
Postat av: soon to be norsk kvinna

jaaa jag tycker verkligen vi borde få besked nu med en gång:P hoppas på det typ varje gång jag kollar mailen haha:P

2008-04-15 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0