Löööördag

Jag fick visst lite ork tillslut, pallrade mig ut.. Sen blev det en ridtur i det vackra vårvädret. Sunny var jätteduktig. Men orkade inte riktigt hela tiden, inte så konstigt. Den hästen skulle behöva minst lika mycket motion, 2 ggr /dag  om hon ska hålla sig lugn, hon är högenergisk :P Men ska se om jag får lite mer tid över så jag får träna gumman. Hon hade kunnat bli hur bra som helst den ponnyn.

image19
image20

Imorrn skulle visst far lära mig att byta däck, kan vara bra att kunna :)

Nä nu teven, se ya sooon!

/ Puss K

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vad fin hon är=)

2008-04-19 @ 21:15:05
Postat av: Kirsi

hahah, vet inte om jag törs:)

2008-04-20 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0