Delvis fredag..


Last day på praktiken, vi bjöd på fika. Bakade tigerkaka under gårdagskvällen och kände mig riktigt snäll.
Våran handledare tyckte dessutom om den, och smällde i sig nästan halva. Men inte gör det något, bara vi får bra betyg så, haha nä skämt och sido. Varit trevligt med lite omväxling. Men känner inte att jag har fått någon vidare energi av detta. Varit borta ca 1 månad från skolan, och hade som planer på att hinna göra klart lite rester. Men vad har det blivit av det? Nu kom jag förseten på ännu ett skolarbete jag inte har gjort. Kanske om jag skulle ta och börja med det.

Idag är en sådan där dag, då jag har nada ork. Eller jag har fullt med energi i kroppen, och känner att jag säkert skulle må superbra av att fara ut och springa eller rida. Me det är något som säger stopp. Jag älskar dom där dagarna då jag vill göra hur mycket som helst och faktist gör en massa. Dom här dagarna som jag har just nu skulle jag helst klippa bort. Men sätter jag bara fart med något vettigt, så brukar det rulla på. Men man kanske inte alltid måste vara så vettig?

Just nu har jag dessutom en massa ångest, ångest för framtiden. Vet inte om det blir Norge eller ej, vet inte när jag får veta, och ovissheten gör mig frusterad. Vad ska jag göra annars? Och sen? till hösten? Jag har en massa saker jag väldigt gärna skulle vilja göra. Men mycket beror på vad det blir av den här sommaren.

Var tvungen att skriva av mig lite, så här på lördagen, då det är fint väder och solen lyser..

weird?

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0